أسرة شباب مصر
شكلك كدة بتلف فى الموقع وخلاص ومش ناوى تسجل يا معلم ..... يلا كدة زى الشاطر كليكة ظريفة هنا !!!
أسرة شباب مصر
شكلك كدة بتلف فى الموقع وخلاص ومش ناوى تسجل يا معلم ..... يلا كدة زى الشاطر كليكة ظريفة هنا !!!
أسرة شباب مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أسرة شباب مصر

Egypt Youth Family

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اسرة شباب مصر تتمنى لكم عاما دراسيا سعيدا وتدعوكم للمشاركة فى الانشطة المختلفة

شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DEBO

DEBO

شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Empty
مُساهمةموضوع: شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا   شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا I_icon_minitimeالجمعة مايو 28, 2010 2:49 pm

اسلام عليكم.....انا محمد سيد"ديبو" ....فى 3 E عام...وعلى الرغم من ان الامتحانات قربت.....بس انا عارف ان الخطوة دى متأخرة اوى ان اسجل فى منتدى اسرتى.....صحيح ان مش فيها دلوقت.....بس يمكن الظروف هى اللى عملت كدة.....بس اكيد هبقى عضو نشيط فى الاجازة بس هى فين الاجازة؟!!!!! شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_smile شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_biggrin
انا بجد فرحان انى هاكون من اعضاء المنتدى....واتمنى منكم حاجة واحدة....انكو تتدعولى انى اكون السنة الجاية فى رابعة انا ودفعتى يارب انشاء الله....زى ما انا ما بدعى لكل الناس انها ما تجربش لحظة فشل فى الدراسة....
شباب مصر فيها ناس كتير بحبهم جدا....مش هأقول اسماء عشان ما انساش حد....بس ربنا يوفقهم السنة الجاية وتبقى أحسن......وانشاء الله حفلة تنصيب الاتحاد الجديد نرتب مع الاسرة وانشاء الله نكون انا وفريق الكورال اللى يشرفنى انى فيه....هانكون كلنا تحت امركو وتكون حفلة جامدة جدا.... والناس كلها تكون فرحانه بنجاحها....
ان عارف ان الجو قالب رسمى اوى.....بس لما الامتحانات تخلص هنفكها شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_smile شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_smile
بجد انا نفسى اكون حد انتو بتحبوه زى ما بحبكوا وانشاء الله اشوفكوا السنة الجاية على خير ....ولو عرفت ادخل قبل الامتحانات يبقى خير..... شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_smile شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_smile شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_smile شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Icon_smile
ELBEHAIRY
عضو فعال
عضو فعال
ELBEHAIRY

شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا Empty
مُساهمةموضوع: رد: شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا   شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا I_icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 4:31 pm

طبعا يا ديبو انت نورت المنتدي معلش هية متأخرة شوية بس زي ما انت قولت كانت فترة كل واحد فيها مشغول
وطبعا نورت المنتدي والاسرة فخورة بيييك طبعا عشان انت طبعا ( ستار الكلية ) وان شاء الله تنجح وتطلع رابعة و
شكرا ليك لتسجيلك في المنتدي
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

شباب مصر....شرف لى انى ابقى معاكوا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شباب مصر